Re: zálohování na pásky

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Pondělí Duben 28 10:25:13 CEST 2003

> skuste amandu (google 'amanda')
>
> ale miesto na pasky zalohujeme na disk (schvalne si zratajte cenu paskova
> mechanika + 3x 20GB paska vs. 3x 60-80GB disk + sufliky) .. jedina
> nevyhoda je vypnutie masiny pri vymene disku (linux IDE hotswap akosi nie
> je), ale nie je problem dat na to dedicated starsiu masinu a pohoda.

Zalohovani na disk se mi moc nezda, jak mate resenu denni vymenu medii pro
pripad pozaru, kradeze apod. ?
Odolnost pri padu media ?
Ja vim cena... :-))
Neosvedcilo se nekomu zalohovat na CD nebo DVD ?
Ted jsem zkousel zalohovat na CD-RW a zda se, ze po zapakovani tam dostanu
2,5GB, zkousim tocit 5 medii, pro kazdy den jedno. Zajimalo by me peceni na
DVD jestli uz je v Linuxu funkcni a bezproblemove... nemate nekdo zkusenosti
?

Hezky den

Dalibor Kouril, SORBI a.s.

---