CQB shaping Direct Connect

Ondřej Tůma ondra.tu na mirnet.cz
Pondělí Duben 28 10:37:31 CEST 2003

Dobrý den,

mám problémy se %subj, tedy shéma je jednoduché mezi klientem a
internetem je na jednom routeru rozběhaný cbq shaping, funguje OK, ale
když od klienta pomocí DirectConnet softu někdo stahuje, jiný klient, a
je s podivem že to vždy odnese pouze on, nemůže uploadovat. Toto se děje
zatím v jedné síti, nikde jinde sem to nepozoroval, takže v tom může
hrát roli i něco jiného, v každém případě jsem odkontroloval všechna IP
nastavení jak u klientů, tak na routerech.

Problém vzniká pouze u uploadu, pokud jeden z klientů, který nechává
stahovat od sebe soubory pomocí DC, konkrétní jiný klient to odnese při
uploadu, a to naprosto, shaping jakoby přestal fungovat, ovšem při
jakémkoli ostatním provozu (smtp, FTP) router upload bezproblémů
shapuje. Zkoušel jsem i detailnější rozkuspinování, a nastavování CBQ
podle mnoho návodů a příkladů, měnit, priority apod. ale nic nezbralo
mima odroutovaní klienta do pryč, takže sem mu vlastně zrušil
konektivitu :(

Prosím jestli se s tím někdo setkal, a ví jak na to, byl bych moc vděčen
za pomoc.

Díky

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.mirnet.cz