USB ctecka MMC/SD

Michal Cihar cihar na email.cz
Pondělí Duben 28 11:01:02 CEST 2003

Zdenek Janis wrote:
> Jedine co me prekvapilo, tak problem se zmenami kapacit karet. Kdyz napr
> pouzivam SM 128MB a pak ji vymenim za SM 8MB (Jedna se o stejny typ
> karty, jen jina kapacita), tak ji nemohu pouzit dokud nevyhodim "sd_mod"
> - on se zase natahne a jede to ;-) Jeste budu muset kouknout, zda se tam
> neda nejak nastavit, ze se jedna o vymenne medium, nebod sd_mod si
> zrejme pamatuje co tam bylo za kartu a po vymene ji stale povazuje za
> stejnou :-(

Ja mam dve podobna zarizeni, v jednom (jenom na CF) je zmena karty
naprosto v pohode, v druhym (6in1 ctecka) musim zarizeni 2x mountovat -
pri prvnim pokusu zjisti ze tam je neco jinyho a zarve obvyklou hlasku
(wrong fs type, bad option, bad superblock on ..., or too many mounted
file systems), a napodruhy to probehne v pohode.

--
	Michal Cihar