Jakou distribuci pro router/firewall a wifi?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Duben 28 12:40:42 CEST 2003

: Odesílatel: Petr Dudacek <p.dudacek na atlas.cz>
: Shanim nejakou distribuci, kterou bych mohl nasadit na router/firewall v
male

: Mam jiste zkusenosti s distribuci IPCop, ktera by byla pro tenhle ucel
idealni
: (na dialupu ho mam), ale zatim se mi nepodarilo zjistit, jestli podporuje

: wifi hardware. Tu kartu zatim nemam, takze to nemuzu vyzkouset. Nikde se
o tom
: nepise (ani v HW Compatibility Listu), takze bych spis rekl, ze ne :(
Odpoved
: z jejich konference mi zatim neprisla.

Podle mne by se to tam melo dat rozbehat uplne stejne jako v jakekoliv jine
distribuci linuxu. Jenom popatrejte aby se zarizeni jmenovalo eth#, nevim
jestli by si to poradilo s vwlan0 ci jak to je (nebo bylo??).

JL.