Problem s TFTP

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Pondělí Duben 28 14:47:40 CEST 2003

To jsem taky uz zjistil, tak jsem v ramci cistky xinetd odstrelil a
in.tftpd
spoustim jak standalone ... Nicmene to proste nejak nechodi. Uz si s tim
hraju
asi 4 dny a porad mi to nechce chodit. :-/ Fakt uz nevim co s tim. Do
logu to
obcas neco zapise, obcas ne ... Zkusil jsem i preinstalovat celej
balicek a proste nic.

> Omouvam se, napsal jsem tam chybu. Jako parametr za tim -s zadava
> cestu k tomu konkretnimu adresari ... Stejne to ale nejde.

A jak ten demon spoustite? Obvykle nebyva spusten porad,
ale spousti se pres inetd ci xinetd. Posledni dobou tedy spise xinetd.
No a ten by do logu mel o sobe napsat nejake snazeni a pripadne
neuspechy.

--
S pozdravem
Ivo Panáček