CQB shaping Direct Connect

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pondělí Duben 28 14:55:19 CEST 2003

On Mon, Apr 28, 2003 at 01:59:12PM +0200, Peter Surda wrote:
> Opakujem, to nemusi znamenat, ze to, kde sa pretazenie "deje", je prave
> upstream.

To je sice pravda, ale moc se mi to nezda...., a vsechny ostatni smery
mimo poskozenyho up fungujou

> To je pekne, ale nedostatocne. Ja som si tiez kolkokrat myslel, ze som traffic
> control spravne pochopil, ale ked som spravil analyzu tak som zistil, ze je to
> uplne inac :-)
>
> Stale si nenapisal, ako konkretne je to rozdelene. Takto mozem iba hadat. Skus
> si spravit analyzu prenosovej rychlosti a latencie.

Tohle se mi taky potvrdilo mockrat, ale vse sme nekolikrat testovali,
vsemi smeri vsemi kombinacemi, jediny problem prinasi zatim
DirectConnect...

kdyztak to muzu poslat tech 15 up skupin muzu poslat.. ale asi tak

extra soubor  extra soubory   extra soubory    extra soubory

upload 2Mbit - upload z eth1 ---- skupina 1 -- IP jedna   x.x.x.90/28
                               |            -- IP 2 - skudce   .91
                               |--skupina 2=IP                 .85
                               |--skupina 3=IP skudce 2        .87
                               ---skupina 4 -- IP 1            .83
                                            -- IP 2            .84
                                            -- IP 3            .86
                                            -- IP 4            .88
                                            -- IP 5 -poskozeny .89

             - upload z eth2
             - atd, download je delan stjne upload je vlastne zrcadlove
               akorat sou zmeny v zarizeni....

mimo to ted me napada, ze jsem zkousel tu IP neshapovat, nebo vubec IP
neshapovanou, kdyz na to schema ted koukam uvedomil sem si ze kdyz byla u
skudce v jednom souboru definaovana IP jako druha, tak mela problem s dowloadem,
ale skudce byl OK, rozdeleni jednotlivych IP do solo souboru(skupin) to
vyresilo ...:(?

> "poskodeny" ma Windows, nie? Preto to kludne moze byt lokalna chyba.

Ne koncove zarizeni je linux firewall, a misto nej sem zkousel jak svuj
notebook s win2k, tak s FreeBSD, i s jinym IP, tak s jinym zarizenim, v
jinym smeru od anteny apod, lokalni chybu jsem naprosto vyloucil.

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.mirnet.cz