Problem s TFTP

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Pondělí Duben 28 14:59:47 CEST 2003

Dne pondělí 28 duben 2003 14:47 jste napsal(a):
> To jsem taky uz zjistil, tak jsem v ramci cistky xinetd odstrelil a
> in.tftpd
> spoustim jak standalone ... Nicmene to proste nejak nechodi. Uz si s tim
> hraju
> asi 4 dny a porad mi to nechce chodit. :-/ Fakt uz nevim co s tim. Do
> logu to
> obcas neco zapise, obcas ne ... Zkusil jsem i preinstalovat celej
> balicek a proste nic.

Nojo, to ale asi ani chodit nebude. Protoze ten in.tftpd je, domnivam se,
spousten na jiz otevrene spojeni. Takze ceka, ze mu ho nekdo jiny (xinetd)
otevre. Je-li spusten z ruky, tak bych cekal, ze chce cist ze stdin a psat
na stdout. NEzkoumal jsem to detailne, takhle to chodi obvykle.
Doporucuji to radeji vratit a pres xinetd to spoustet. Mate-li redhata,
tak se to povoluje/zakazuje pohodlne pres prikaz ntsysv (v jinych
distribucich asi taky). Pak je ale potreba ten xinetd restartnout.
Ja to docela intenzivne pouzivam (bootovani diskless klientu)
a nejsou s tim zadne potize, chodi mi to primo z distribuce.

Ale tak mi napada, kdyz jsem s tim pred casem zapasil, mel jsem taky
potize a matne si vzpominam, ze jsem nakonec pouzil defaultni adresar,
protoze jsem dosel k nazoru, ze in.tftpd od jiste verze ignoruje parametr -s.
Mozna se mylim a byl to tehdy jen mezistupen, ale zkuste to dat
do jeho defaultniho adresare /tftpboot.

--
S pozdravem
Ivo Panáček