padajici Apache

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Duben 28 15:34:36 CEST 2003

"Zdenek Mazanec" <zdenek.mazanec na contactel.cz> writes:

> Jsem naklonen resit to tak, ze dam restart apache tesne za rotaci logu s
> tim, ze logrorate nebude httpd nijak postuchovat. Sice tim prijdu o par
> zaznamu do logu, ale fungovat to bude asi lip.

Proc byste mel prichazet o zaznamy z logu?  Prvni log se IMO rotuje tak, ze
se provede akorat rename("access.log", "access.log.0"), coz zachova
stavajici descriptory otevrene do souboru pod novym jmenem.  Na zbytek se
aplikuje komprese = vznika novy soubor, ale u prvni rotace se pred
restartem apache zapisuje i do jiz odrotovanych logu.

Puvodni problem muze byt take zpusoben tim, ze se apache v prubehu dne
dostane do nejakeho divneho stavu, kdy nereaguje na normalni signaly a
projevi se to az pri rotovani logu.

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6