samba zatuhava

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Pondělí Duben 28 16:58:29 CEST 2003

Zdravim,
pravdepodobne mam rovnaky problem. Vsetky verzie samby od 2.2.3a vyssie
mi na  file serveri fungujucom ako PDC po nejakom case (minuty, hodiny)
zatuhli - neslo sa prihlasit do domeny, sietove disky neboli k
dispozicii atd. V logoch som nenasiel nic. Skusal som upgrady po 2.2.7,
ci sa to nezmeni, potom ma to prestalo bavit. smb.conf som neupravoval.

--
S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.