LaTeX a landscape

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Duben 28 20:12:03 CEST 2003

>Kdyz pisu LaTeXovsky dokument a potrebuju ho "nalezato", vsechny
>manualy mi radi dat do preambule (documentclass) volbu "landscape".
>Funguje skvele, prohodi sirku a vysku stranky. Az do okamziku tisku je
>vsechno OK.
>Ale potom, kdyz se snazim vysledny PDF vytisknout, tak mi porad
>tiskne jakoby na vysku, proste nezrotuje text o tech 90 stupnu. CUPS
>jsem nastavoval na sirku, na vysku i na hlavu, ale porad to nefungovalo.

Poslete mi pdf a dokument, uvedte, jak pdf
generujete a jak jej tisknete. Pdf se muze jevit
jako landscape pomoci minimalne dvou metod
(bud je vetsi sirka strany nez vyska, nebo se
cela stranka otoci jako celek prikazem).

Kolik takovych dokumentu chcete tisknout a jak
casto?

Muzete se take zeptat na cstex na cs.felk.cvut.cz.

Zatim zdravi OldFrog.