Eurotel data nonstop

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Duben 28 22:12:24 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003, Marek Siwek wrote:

> pripoj:
> ABORT BUSY ABORT "NO CARRIER" ABORT "NO DIALTONE" "" ATZ OK \
> "ATD*99#" CONNECT ""

Nevim, jestli nemate prislusne udaje nastavene v telefonu (asi ano, to by
se Vam to jinak pravdepodobne ani nepripojilo), nicmene neni na skodu je
specifikovat jeste v initstringu.

Mam-li v /etc/peers/eurotel toto:

usepeerdns
connect "/usr/sbin/chat -V -s '' ATZ OK 'AT+CGDCONT=1,\"IP\",\"internet\"'
OK 'ATD*99#' CONNECT"
defaultroute
modem crtscts
noipdefault
/dev/ircomm0
linkname eurotel
crtscts
local
novjccomp
novj
debug
57600

Tak me prikaz 'pppd call eurotel' uspesne pripoji k Internetu.

> pripoji se to na internet, dostanu ip adresy. To je vse. Kdyz pingam na
> interntet, na cisla nebo na nazvy serveru, tak jdou data ven, ale dovnitr
> nic. Firewall neni nastaveny.

No, pozor na to, firewall ma nastaveny eurotel, tusim ze zrovna ping
neprojde. Zkuste si normalni TCP spojeni (web, ssh, ...).

> Ted uz to neni tak blba otazka jako ty minule, takze budu rad kdyz mi nekdo
> odpovi.

Ano, na toto, narozdil od predchoziho dotazu, se da i odpovidat :)

--
JiKos.