Jak na Debian unstable ? ( delsi )

Miroslav Šemora semora na seznam.cz
Úterý Duben 29 00:36:57 CEST 2003

On Mon, 28 Apr 2003 11:13:19 +0200, Karel Kliner wrote:
> 2.Rad bych si debian nainstaloval i doma, ale nevim jak spravne vyresit
> upgrade stable -> unstable .  Vzhledem k pripojeni modemem ,
>    instalace "po siti" nepripada v uvahu . Existuje sice moznost pomoci
> jigdo stahnout image jako by instalacnich cd ( ty jsou ale
>   samostatne     neinstalovatelne , instalator je asi jeste ve vyvoji )
>   daji
> se pridat do aptu pomoci apt-cdrom add  a pote je leze vyuzit pri
> upgradu.

Offline postup by mohl byt popsan zde:
/usr/share/doc/apt/offline.html/index.html

Dale by mozna stalo za uvahu si v praci nahravat na nejake cdrw
obsah adresare /var/cache/apt/archives/, ten pak presypat
tamtez doma, apt pak ty stazene baliky vyuzije

Unstable desktop se mi dari ukormidlovat (myslim si;-)
vicemene diky tomu, ze mam vzdy funkcni zalohu
na jine partisne a muzu si dovolit experimentovat.

Na debian tu je jinak konference cz.comp.linux.debian,
doufam ze se tam sejdeme;-)

S pozdravem Semora