RFTP - FTP/FSP client: hledam zdrojaky a nenalezam...

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Úterý Duben 29 02:24:21 CEST 2003

Dobry den,

chtel jsem si stahnout programek "RFTP - FTP/FSP client", ale bohuzel k me
smule se na strance

http://fly.cc.fer.hr/~zaga/rftp.html

pod odkazem "Download" jiz nic neskryva a z Googlu toho take mnoho
nevypadlo :(

Docela se mi ten programek libi a rad bych jej vyzkousel. Proto se Vas ptam:
Nema nekdo z Vas k dispozici bud hotove rpmko nebo, a to mnohem radeji,
zdrojaky toho sympaticky vypadajiciho programku?

Pokud to nekdo mate, muzete mi to poslat na mou privatni adresu?
Predpokladam, ze ty zdrojaky snad nebudou moc velike ;)

Dekuji.

Prijemny den preje,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Varcomp E-Mail: director.varcomp.prague na post.cz