Quake3 - chyba zvuku

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Duben 29 03:57:58 CEST 2003

Jarda Mikulík wrote:

> S touto zvukovkou mi to naopak chodí na různých deskách bez problémů!
> Jediné desky co mi nechodí (vůbec) jsou ECS s VIA KT333 (VIA 8233a
> zvukovka), která ma AC'97 kodek ALC-100. Všechny ostatní mi šlapou!
>
> Jaký kodek máte vy (dobře to vypisuje třeba alsamixer).

Kodek? V tom se zase moc nevyznám, ale vypadá to, že si budu muset doplnit
znalosti kolem multimedií... alsamixer mi moc nefunguje:

# alsamixer
alsamixer: function snd_ctl_open failed for default: No such file or
directory

O té zvukovce ještě vím:

Dodavatel: ?VIA Technologies
Alternativní ovladače: ?via82cxxx_audio
Sběrnice: ?PCI
Identifikace sběrnice: ?1106:3059:1106:4161
Umístění na sběrnici: ?0:11:5
Popis: ?VT8233 [AC97 Audio Controller]
Modul: ?snd-via82xx
Třída médií: ?MULTIMEDIA_AUDIO

Jinak funguje celkem dobře, snad jen u toho Quake3 jsem si všiml té
zvláštnosti, že nedohrává do konce. Krom usekávání konců hlášení třeba
ještě chybí poslední úder hned v úvodní animaci ID soft a ještě aby to bylo
zamotanější tak se to nestává úplně vždycky a u všech zvuků, ale jen u těch
složitějších - třeba kulomet slyším správně.

Nějak nevím, co by se ještě dalo vyzkoušet?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz