NASTAVTE SI KOREKTNE DATUM

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Duben 29 12:50:57 CEST 2003

> To mate zcela jiste pravdu, pokud ale nekdo takovy podpis pouziva, na
> konferenci je aktivni a je zrejme, ze diskusim, do kterych se zapojuje,
> rozumi, pak i podpis na verejnem serveru ma jisty smysl.

Brano ciste filozoficky mate jiste pravdu, temer sve ma nejaky smysl, nicmene pokud bych chtel overovat podpisy takoveho cloveka, tak si jeho klic opatrim primo od nej, ne z verejneho serveru.  A pokud z verejneho serveru, tak overim fingerprint.
No a v tom okamziku se nabizi otazka, co je pohodlnejsi a rychlejsi - import .asc soubory s klicem z jednoho wgetu nebo overeni fingerprintu. Pro me to prvni ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.redbox.cz