PGP/GPG podpisy

Úterý Duben 29 14:56:20 CEST 2003

On Tue, Apr 29, 2003 at 12:50:57PM +0200, Zdenek Mazanec wrote:
> Brano ciste filozoficky mate jiste pravdu, temer sve ma nejaky smysl,
> nicmene pokud bych chtel overovat podpisy takoveho cloveka, tak si jeho klic
> opatrim primo od nej, ne z verejneho serveru.
Takto pouzivana kryptografia straca zmysel.

> A pokud z verejneho serveru, tak overim fingerprint.
Nerozumiem. Predsa ked fingerprint nesedi, tak gpg sa stazuje.

> No a v tom okamziku se nabizi otazka, co je pohodlnejsi a rychlejsi - import
> .asc soubory s klicem z jednoho wgetu nebo overeni fingerprintu. Pro me to
> prvni ;-)
Nemas nic ztahovat, gpg si to ma z keyservru stiahnut samo.

Ocividne to niektori nechapu. Ma to fungovat tak, ze verejny klus podpise
autorita, ktorej zucastneni doveruju. Tento kluc potom mozes uploadnut na
verejny keyserver.

> Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
Bye,

                   three saints: looser & lamer & hacker