PROFTPD a velke subory

P-A-N-D-O-R linux na compclub.sk
Úterý Duben 29 15:10:26 CEST 2003

Stojim tu nad jednou drobnostou

Pouzivam system disaster recovery ktory som popisoval na linuxzone.cz, takze
som si pre centralny backup server v testovacom labe zvolil SoL Linux, kde
mam v defaultnej konfiguracii rozbehane proftpd 1.2.5

v pripade, ze dam tahat velke subory, caa 800MB, 1500MB, klient /skusal som
ftp a mc vfs/ download spadne /resp sa zastavi/ caa 200-600 MB, proftpd v
daemon mode vsak bezi dalej v plnej funkcnosti bez akehokolvek chyboveho
hlasenia . V pripade tahania suborov beznej velkosti funguje bez problemov.

Ma niekto tip kde by mohol byt dog six feet under?

Milan