PGP/GPG podpisy

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 29 15:27:38 CEST 2003

> podepsanych nekym duveryhodnym? Zvlaste v dobe, kdy vydyndat "duveryhodny
> certifikat" od trebas Thawte je zalezistost na par telefonu/faxu?

Da sa takto nejako "vydyndat" podpisanie mojej vlastnej CA ???
By sa mi hodilo aby browser nepapuloval o nedoveryhodnom certifikate a
useri zbytocne kvoli tomu neistalovali zakazdym certifikat mojej CA.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2