Mailbox lock file nevie otvorit

Patrik Ostrihon pa3k na pa3k.sk
Úterý Duben 29 18:00:48 CEST 2003

> df sa nedozvie kolko miesta zaberazu "zmazane subory", ktore maju este
> niektore aplikacie otvorene. Tieto aplikacie treba prinutit zavriet tieto
> subory.

lsof | grep "deleted"

a uvidite aj to co uz je zmazane a este otvorene, aj ked mam dojem ze df
zapocitava este aj tuto kapacitu (respektive, zmazane a ale neuzavrete
subori este nepocita za volnu diskovy priestor, lebo df pocita volne
bloky a tie este volne niesu, mam taky dojem ze len du vam to
nezohladni, ale to  by som sa musel pozriet :) )

--
Patrik Ostrihon
Technicky riaditel