Velikost swap disku

rvojta na unis.cz rvojta na unis.cz
Úterý Duben 29 19:32:35 CEST 2003

> Dobry den.
> Ted ctu v manualu, ze se doporucuje nastaveni nastaveni swap disku na
> dvounasobek operacni pameti. Je to doporucovano i v pripade, ze mam
> pamet 1GB?

Dobry den,
  podivejte se do archivu konference, nekolikrat se to zde probiralo ...
Nastavaji situace kdy swap nepotrebujete vubec, nastava situace kdy swap
potrebujete, ... Ja mam 1GB pameti a 0.5GB swap na workstatione a muzu
rici, ze i tady to nekdy dost swapuje (To bude ale tim, ze mam pustene
pod VMWare W2K, kterym jsem daroval taky nejakou tu stovecku pameti).

--
UNIS, spol. s r.o.                                     Robert Vojta
Jundrovska 33                                          R&D Department