problem s hda: drive_cmd...

Milan Svoboda Milan.Svoboda na centrum.cz
Úterý Duben 29 20:41:55 CEST 2003

I kdyby, alespon to nehazi ty hlasky. Jsem z nich proste
nervozni.

> Ahoj,
>
> a jsi si jist, ze vypnuti dma v biosu linux neignoruje?

Nevim. Proste jsem to v biosu vypnul, prestalo to hazet ty
hlasky.
Tady je vysledek hdparm -tT /dev/hda. Je to starej
seagate13gb, dma33, na 40zilny ksande:

 Timing buffer-cache reads:   128 MB in  1.46 seconds =
87.67 MB/sec
 Timing buffered disk reads:  64 MB in  3.48 seconds = 18.39
MB/sec

Tenhle vykon mi bohate staci i na grabovani videa (teda,
samozrejme ze to online komprimuju do mpeg4 a mp3)