Program na stahovani dat z internetu (neco jako GetRight apod.)

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Duben 30 08:20:03 CEST 2003

On Tue, Apr 29, 2003 at 07:53:23PM +0200, Matous Jan Fialka wrote:
> pripojuji se k dotazu. Jiz delsi dobu patram po necem, co by dokazalo
> nejenom navazovat stahovani souboru, ale co by zaroven dovedlo stahovat z
> nekolika mirroru najednou (Kdyz tak mne nekamenujte, ale mam pocit, ze wget
> toto neumi. Fakt me nekamenujte prosim... stahuju obvykle pomoci elinks).
> Uvital bych tedy nejaky nejaky downloader, ktery by umel stahovat z nekolika
> mirroru a zaroven mel nejaky "eno nuno" users-friendly front-end (treba v
> ncurses) na konzoli. Jestli nekdo o necem vite, tak nevahejte a pochlubte
> se. Ja jsem nic kloudneho zatim nenasel.

The table of equivalents/replacements/analogs of Windows software in Linux
http://linuxshop.ru/linuxbegin/win-lin-soft-en/

1) Downloader for X.
2) Caitoo (former Kget).
3) Prozilla.
4) Wget (console, standard).
5) GUI for Wget: Kmago, Gnome Transfer Manager, QTget, Xget, ...
6) Aria.
7) Axel.
8) Download Accelerator Plus.
9) GetLeft.