Problem s fonty v mplayeru

Zbynek Houska zbynh na seznam.cz
Středa Duben 30 18:36:36 CEST 2003

Dobry den,

  mam tento problem: v mplyeru, ktery jsem zkompiloval ze zdrojaku se
mi jaksi "nedodrzuje" velikost fontu. (Podotykam, ze kompilace
probehla bez problemu, tedy az na hlasky, ze mam doinstalovat fonty a
skin. Fonty jsou "officialni" pro mplayer.)Ve fullscreene jsou fonty
velmi male a to i presto, ze jsem pouzil contrib fonty kato_large z
ze stranek mplayeru, ktere maji velikost 36pt. Zkousel jsem snad vse,
cist ma pages a experimentovat s conf souborem a gui.conf souborem,
lec bez vysledku. Pokud mam okno male tak se zdaji fonty byti ok.
  Pouzivam -vo x11 a kartu TNT2.
Poradi mi nekdo?

Zbynek

Reklama: