"out of office" na linuxovom mailserveri

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 30 18:39:46 CEST 2003

On Wed, 30 Apr 2003, Jindrich Makovicka wrote:

> Zapomnel jste vyjmenovat mailing listy. Kdyz se s kazdym mailem, ktery
> prijde do listu, objevi nasledne zprava, ze John Smith je mimo a vrati
> se za 14 dni, a to cele se exponencielne urychluje, protoze vacation
> samozrejme znovu stejne odpovi na svoje vlastni zpravy, bude mit radost
> podstatne vic lidi, nez jenom administrator.

No kdyz jsem pred nekolika lety vacation testoval, tak fungoval tak ze si
do seznamu psal adresy na ktere odpovidal a kazdemu odpovedel na prichozi
dopis jen jednou nebo jednou za urcitou dobu (typicky 14dni). A take si
testoval hlavicku dopisu na pritomnost X-List a errors radky, takze do
konferenci a na chybove zpravy neodpovidal. Docela pouzitelny program.

Ze by se vacation od te doby tolik zhorsil ?