simluace LAN

Martin Filip nexus na yo.cz
Středa Duben 30 21:09:56 CEST 2003

Dobry vecer,

resim nasledujici problem: s kamaradem chceme zahrat jakousi hru, co
sice podporuje TCP/IP, ale jen na LAN. Chceme si ji zahrat vsak na
dalku. To, ze podporuje jen na LAN znamena, ze vysila do site pakety na
bcast 255.255.255.255, coz samozrejme zadny router standartne
nepreroutuje.

Vymyslel jsem reseni - udelam si doma na routeru pptpd server, kamos se
pripoji, dostane IP loaklu. Vse funguje... pro nej i pro me a ostatni
doma na siti se jevi, jako by byl pichnuty vedle me do HUBu. Presne tak,
jak jsem chtel. Problem vsak nastava v okamziku, kdy vysle vyse zminenej
bcast. Pakety s dst ip 255.255.255.255 mi pptpd 1. ne-za-SNAT-uje, takze
se nejevi, jako by pochazeli z lokalu, 2. nepreposle do lokalu...

vse ostatni chodi...

ma nekdo zvas prosim nejaky napad, jak toto vyresit?

predem mnohokrat dekuji za pripadne odpovedi nebo napady.

--
Martin Filip (Nexus)
e-mail: nexus na yo.cz

-- If it happens once, it's a bug.
   If it happens twice, it's a feature.
   If it happens more then twice, it's a design philosophy
-- If it has syntax, it isn't user friendly.
-- If it's not in the computer, it doesn't exist.