problem so zobrazenim pismen v X

"Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Středa Duben 30 21:55:23 CEST 2003

V Wed, 30 Apr 2003 20:26:21 +0000, Juraj Vnencak napsal(a):

> zdravim,
> mam MDK9.1,KDE3.1. ked sa prihlasim do X ako obyc. uzivatel, tak mam
> namiesto vsetkych pismen iba kocky(ctverecky). pri prihlaseni ako root
> ide vsetko ok (co je to za blbost???) => fonty su nainstalovane v
> poriadku a funguju, nie? skusil som aj pridat noveho uzivatela, ale
> chova se to stejne spatne... z logu som nevycital zadne chyby ani
> varovani :(
> mal uz niekto podobny problem? co s tym???
>
> juraj

Stalo sem mi neco podobneho (zda se) pri rucnim upgrade nejakych baliku
(asi tam bylo i nejake to --force a --nodeps ;-) Tykalo se to jen aplikaci
pouzivajici qt, takze jsem zkusil upgrade i qt a spravilo se to. S tim
rootem jsem to ale nezkousel tak mozna to je necim jinym.

m.

--
Mira Tempír
cekit.cz