RE: Instalace MDK9.1 GPL - málo systémových prostředků (VYŘEŠENO)

Dejma dejma na volny.cz
Pátek Srpen 1 11:26:20 CEST 2003

> Ja sem instaloval MDK 9.1 na sve K6-2 550MHZ 300Mb RAM a v praci mam
> Celeorna 2.4 Gb 256 Ram a neptal se me :-)

Tak jsem do toho PC ještě přidal dalších 2x32MB a žádná hláška o
systémových prostředcích, na výběr mám již možnost naistalovat vše ze
3CD i sambu :)

PS: žádná hláška o počtu CD ani expertní/doporučená (to bylo patrně v
9.0)

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.