Problemy s ftpd-BSD na trustix - nenecha me prihlasit

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Srpen 1 11:21:30 CEST 2003

Dobry den.
Jen tak jsem si zkusil nainstalovat Trustix. Vypada to pekne, az na problemy
s ftpd. Kdyz jsem se pokusil prihlasit, tak jsem dostal hlasku:
530 Sorry, only anonymous ftp allowed
Balicek anonftp jsem nemel vubec nainstalovany, tak me to prekvapilo.
Nasel jsem, ze se ftpd spousti s parametry, kde hned prvni byl:
-A povolit jen anonymous pristup
To jsem odstranil z:
/etc/sysconfig/ftpd-BSD
Uz to nehlasi, ale stejne me to nenecha prihlasit se jmenem a heslem.
530 Login incorrect
Jmeno a heslo zadavam spravne. Ste stejnym heslem se pripojim pres ssh.

Muzete me nekdo nakopnout? Man page jsem cetl. Prosel jsem soubory:
     /etc/ftpusers
     /etc/ftpchroot

V ftpusers nejsem uvedeny, ftpchroot vubec v systemu nemam a neni mi jasne,
jestli je nutny. Jestli to dobre chapu, tak pokud tam nebudu uvedeny, tak cd
/ me hodi do skutecneho / a nikoliv do meho chrootnuteho home adresare.
Chapu to dobre? Nicmene stejne nevim, proc se neprihlasim.

Muzete nekdo poradit, kde mam hledat?

Apropos http://www.linux.cz/ mi nefunguje. Ted nevim, jestli je chyba u me
nebo na druhe strane.

Diky za nekopnuti.