sprava souboru pres web namisto FTP.

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Srpen 1 12:01:41 CEST 2003

On Fri, Aug 01, 2003 at 10:43:33AM +0200, David Michal wrote:
> Zdravim,
> Nekteri lide maji problem s pristupem na me ftp, jelikoz mi bezi jako
> passiv. Tak ted resim jak jim umoznit spravu souboru pres web. Nevite
> nekdo o nejakem modulu ci aplikaci, ktera by to umoznovala? Jde mi
> predevsim o to aby se uzivateli po prihlaseni zobrazily ty same soubory
> jako by videl pres ftp.
> Diky,
> David

Nekteri lide uploaduji soubory pres skript v php do adresare, kam muze
apache zapisovat + .htaccess. Ale podle me si to pak stejne rozhazujou pres
ftp do ostatnich adresaru. Nazory na bezpecnost nechat to v adresari
kam ma apache pravo rwx se jiste za chvili objevi. Me to vzhledem
k bezpecnosti apache jako velke riziko neprijde. Nicmene to nedelam.

-- Dalibor Straka