Prism 2.5 a kernel 2.4.21

Petr Lascak hwsoft na post.cz
Pátek Srpen 1 14:59:47 CEST 2003

Milan Kerslager pise:

> Neni nutne, staci distribucni a prelozit modul.

  Myslim ze je lepsi preklad celeho jadra, nevim jak kdo zladne
  opatchovat distribucni jadro na novejsi WE (wireless extension)

> Jsou (obvykle) v distribuci, takze opet neni nutne.

  Opet to co vyse, novejsi verze je obecne lepsi, hlavne
  vzhledem k rychlosti vyvoje WiFi.

> Myslim, ze jsem jasne rekl, ze to z jadra se seka.

 Nedokazu posoudit jestli se seka vic, na MDK 9.1 jsem jel
 cca mesic v modu Managed bez jedineho vytuhu. Potom jsem
 mel opatchovane host_AP 0.0.3 a taky OK.

> Krome toho je k dispozici novejsi verze (jak jsem psal).

  Ano ale v zakladu bez rizeni vysilaciho vykonu, coz je
  v nasich podminkach velke minus.

--
    Petr Lascak
    ITF FreeNet Liberec