pozadavek na fragmentaci paketu - reseni

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pátek Srpen 1 14:35:29 CEST 2003

> pretoze si ten tunel pridava k tym 1500 este par "bonusov"
> a preto packet neprejde.
> na roote je o tomto asi tak tyzden maximalne 2 tyzdne stary
> clanok i o tom ako to obist. pozrite tam

Nakonec jsme tam pridali radek:

 iptables -I FORWARD 1 -s 192.168.3.0/24 -p tcp -o eth0 --tcp-flags SYN,RST
 SYN -m tcpmss --mss 1221: -j TCPMSS --set-mss 1220

jenze to zase priskrtilo celou linku k Internetu, ne jen
komunikaci z vzdalene site. Asi to budeme muset jeste dopilovat.

A pakety ted chodi 1274 byte.

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz