problem s apletem v gnome (X 4)

michal spam na nechci.cz
Pátek Srpen 1 20:35:25 CEST 2003

On Tue, 29 Jul 2003 14:15:52 +0000, Okrina Miroslav wrote:

> no, jestli je KDE stabilnejsi, pujdu do KDE, ale o KDE vim vazne houby,
> odjakziva pouzivam gnome.

hm, moc nechapu co tu resite... mam gnome2.2 applet(na prohazovani
klavesnice) funguje, gnome
stabilni nepada:-),obcas se stane ze slitne clipboard applet, ale gnome mi
rekne ze aplikace, spadla, jestli chci poslat chybu, a potom mi nabidne
obnoveni ...

poridte si posledni verzi gnome a nebudete mit problemy ...