Agregovana analyza logu apache virtualu

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pátek Srpen 1 20:35:50 CEST 2003

Jan Havlicek <havlicek na vse.cz> wrote:
> *** No nejsem si jisty, jestli by to takto opravdu fungovalo. Dle mych
> zkusenosti to je (alespon na Apachi 1.3) takto:
>
> Direktiva AccessLog znamena, kam se ma logovat zaznam u uspesne
> vyrizenych pozadavcich ve standardnim formatu.
>
> Direktiva CustomLog znamena kam se ma logovat zaznam o uspesne
> vyrizenych pozadavcich ve formatu nastavenem direktivou logFormat a za
> direktivou CustomLog a jmenem log souboru musi jeste byt oznaceni log
> formatu.

podla mojich informacii:

Direktivou LogFormat bez uvedenia mena formatu definujete standardny format,
ktory sa pouziva v TransferLog a v CustomLog (ak v tom druhom neuvediete
explicitne meno formatu, ktory definujete dalsou direktivou LogFormat).

> Podle me zkusenosti, pokud se nekde v httpd.conf vyskytuje direktiva
> AccessLog pak i CustomLog loguje ve standardnim formatu a nikoliv v
> upravenem.

povedal by som ze ste tam mali chybu. Alebo to viete otestovat a overit?

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Micro$oft random number generator: 0, 0, 0, 4.33e+67, 0, 0, 0...