Zachrana dat a formatovani

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Srpen 2 15:08:19 CEST 2003

Dne Fri, Aug 01, 2003 at 08:57:57PM +0200, Honza Houstek napsal:

> Urcite si udelejte kopii (dd). Pak na to zkuste pustit e2fsck, pokud
> neuspejete, googlujte. Pokud jsou da tada opravdu cenna, lze je sverit
> nejakym odbornikum, par firem ext2 urcite podporuje.

Pokud jsou ty zdrojaky v nejakem rozumne velikosti a nebylo to prilis
fragmenotovane, tak potom na tn image co jste ziskal pres dd spustte prikaz
strings, ten vybere vsechno co vypada jako rozumna data a zahodi binarni
hnuj. Z vysledku by jeste mohlo jit neco vybouchat.

Obecne bych rekl, ze reiser ma superbloky, nebo co to pouzivaji, jinde nez
ext2, takze superbloky ext2 by tam jeste mohly byt k nalezeni a neco by z
nich melo jit zachranit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.