Samba - cteni pro vsechnz zapis jenom pro vybrane uzivatele

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Neděle Srpen 3 10:32:42 CEST 2003

Pekny den ;o)

Peta wrote:

>Dobry den,
>mam problem ktery uz tu byl jednou resen, ale ani po precteni predesle konference jsem nebyl uspesny.
>
>Chtel bych mit sdileny adresar ke kteremu maji vsichni pristup pro cteni, ale jenom urcity uzivatele do nej mohl zapisovat.

Ja by som to neriesil na urovni Samby, ale pristupovych prav k adresaru
- 775 a vsetkych co maju mat moznost zapisovat
supnut do skupiny "zapisovaci" vlastniacej adresar ;o)

>Vim, ze se to asi udela prikazem write list = uzivatel, ale to mi nejak neslo.
>Dale se chci zeptat na co mam mit nastavene security = .

Prave toto sa mi zda dost tazkopadne, ale mozno to ide aj touto cestou

>Byl bych vdecny i za jakykoliv funkcni smb.conf soubor, ktery se prave timto problemem zaobira.

Je to v default konfiguraku na konci. Zakomentovane, ale pozret sa na to
da. Ak sa nemylim viac uzivatelov sa oddeluje ciarkou.
Takze klasicke - RTFM ;o)

Vlado