problemy s Linuxem

Michal Brauner michal.br na atlas.cz
Neděle Srpen 3 23:03:35 CEST 2003

Dobry den,
jsem teprv (trochu pokrocilejsi) Linuxovy zacatecnik a mam par otazecek:

1, programkem icmpquery se snazim odesilat ICMP zpravy na svuj pocitac,
   vzdy mi to vrati tuto zpravu:
                "Unknown ICMP message received (type 13)" -
                        dotaz na cas
         nebo.. "Unknown ICMP message received (type 17)" -
                        dotaz na masku
   ping mi funguje (uz)
   nemam vubec poneti proc to nejde, ale v iptables nic nastaveno
   nemam (doufam :)

2, stahl jsem si program snort, pri startu se mi vypise chybove
   hlaseni "Unknown user 'snort'". Vim, ze konfiguracni soubor je v
   /etc/snort.conf ale kde se tam da nastavi uzivatel?
   (angl. moc neumim)

3, pro prohlizeni www pouzivam Konqueror, nainstaloval jsem si
   podporu javy, ale pokud nactu stranku s nejakym java apletem,
   napise to "Nahravani apletu"

4, doma mam v siti jeste jeden stroj s nainstalovanymi Windows 98
   muzete mi poradit jak mam zaridit sdileni pripojeni k internetu?

--
Michal