problem s avaya wireless gold kartou

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Pondělí Srpen 4 09:42:51 CEST 2003

Dobry den,

mam nasledujici problem s vyse uvedenou kartou.

Prihlasim se jako uzivatel napr. aaa

Pod timto uzivatelem vse chodi v poradku.

Restartuji relaci v kde (pripojit jako jiny uzivatel)

a zacnou se objevovat tyto hlasky

NETDEV WATCHDOG: eth1: trasmit timed out
eth1: Tx timeout! Resetting card. ALLOCFID=01f6, TXCOMPLFID=01e2, EVSTAT=xxx
kde xxx je 808b, 800b, 808d, ....

A to jeste pred prihlasenim, popr. po prihlaseni jakehokoliv jineho
uzivatele nez aaa.

Provedu pripojit se jako jiny uzivatel a pripojim se jako aaa a vse je
zase v poradku.

To same se stane i kdyz pocitac uplne restartuji a snazim se prihlasit
jako nekdo jiny nez aaa.

System, ktery provozuji je standardni suse 8.1 temer bez uprav. Snad je
v jadru jsem vypnul podporu alsa.

Jako wm pouzivam kde3.

Nastaveni karty je provedeno pres yast2, zadne zvlastni parametry.

Z pocatku karta nebezela vubec a dalaval vyse uvedene hlasky porad. To
se ale opravilo, tim,ze v biosu byli pevne nastaveny preruseni. Ty jsem
nastavil na auto a od te doby to funguje pro uzivatele aaa. Pod jinym se
neprihlasuji. Ted jsem ale nahodou zkousel jineho a nefunguje to.

Zadne HW profily se nepouzivaji. Jedna se o pracovni statnici v
domacnosti, kde jsou dva uzivatele ja a manzelka.

Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

Dekuji

Richard Kotal