Vytvoreni image Linux partition pod Windows

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Pondělí Srpen 4 17:09:37 CEST 2003

Daniel Hrbac wrote:
> [...]

No, napr. Norton Ghost 7.5. urcite rozumi prinejmensim ext3
filesystemu. Pouzivame pro hromadne instalace windows i linuxu
(dohromady cca 150 PC). Abych byl presny, nejsou to hromadne
instalace, jde o to, ze se vytvori vzorova instalace daneho systemu,
Ghostem se pod DOSem vytvori obrazek (image) oddilu a pak se opet pod
DOSem rozkopiruje na cilove stroje. Image je fyzicky umisten na
novellovskem disku, proto ten boot do DOSu. Do DOSu se bootuje taky
proto, ze to je jediny system, ktery je u nas zprovoznen pro boot ze site.
Netvrdim, ze by totez neslo udelat sitovym bootem do linuxu,
pripojenim nfs oddilu a vytvorenim nejakeho tar.gz s kompletnim
obsahem disku. Zcela urcite slo a bylo by to urcite lepsi a lepe
automatizovane, nez Duch Petera Nortona, jenom to nemam odzkousene a
nemam moznozt zajistit sitove bootovani do linuxu (nechtejte po mne,
at beham kolem pocitacu s disketou).

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz