code linux

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Srpen 5 07:56:45 CEST 2003

> Matrix. Tam

> jednicka. Takze
>
> Jasne ze je 2 asi o 0.5% lepsi, ale porad to ma do reality
> daleko... To je jedno.

Ale no tak. Kdyby to bylo skutecne natocene realne, tak by to urcite nejaka
"vtipna" americka organizace nechala zakazat, protoze je tam navod, jak
hackovat. Pripadne by pak vsechny hacknute firmy zalovaly producenty filmu.
A navic by na to nikdo nechodil, maximalne par znalych, protoze by to bylo
nudne. Pro normalniho cloveka je mnohem efektnejsi, kdyz na obrazovce
monitoru beha hromada cisel, vykresluje to traceroute v presnem planu budovy
nebo neco podobneho, nez kdyby tam nekdo neco busil do terminalu. ;-)
Ale to jsme ulitli od temata konference, ne?

TNX