nahrada za RAVantivirus

Tezkatlipoka havlin na controltech.cz
Pondělí Srpen 4 15:18:11 CEST 2003

taky by me to zajimalo, projekt RaVantivirus mi zastavili pod rukou, radove
dny, pred tim nez jsme to koupili, ted hledame neco jineho, a firma
Netsystem, pres kterou jsem to okukoval me nabidla prave tento bitdefender.
jsou nejake zkusenosti ??

--

TEZ
"bilek" <v.bilek na volny.cz> píše v diskusním příspěvku