problem s avaya wireless gold kartou

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Pondělí Srpen 4 16:54:30 CEST 2003

oldfrog na volny.cz wrote:

> Podivejte se do syslogu - podle mne se hlasky generuji
> porad, ruzni uzivatele maji ruzne nastavene logovani
> (vypisuje nebo nevypisuje se na konzoli).

Dobry den,

to jsem samozrejme udelal. Ty hlasky se nevypisuji stale. Pouze kdyz se
prihlasim jako jiny uzivatel nez ten aaa. Nekdy to dokonce i par sekund
bezi a pak to zacne. Jinak uzivatele jsou tu  dva a krome login jmena
mezi jejich nastavenimi neni vubec zadny rozdil.

Dekuji
Richard Kotal