co je toto za traffic?

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Úterý Srpen 5 14:26:27 CEST 2003

Jan Klugl wrote:

> dobry den,
> mohl by me nekdo prosim nakopnout co je to za traffic?
>
> Zdroj: poskytovatelova DNS, port 53
> Cil:   nas server, porty 'nahodne', hodnoty v tisicich a desetitisicich
>
> tcp [myslim]
>
> Nemely by to byt odpovedi na nase requesty, v pravidlech mam
> 'keep state', ale uz si vazne nejsem jist nicim :(
>
> Diky predem, i za shovivavost.
>
> PS server sice jede na OBSD, ale jde mi o ten traffic. Dotazy
> na nas DNS by mely jit IMHO na port 53, ne na 'nahodny'.

Odhaduji, ze to jsou odpovedi. Tcp to asi nebude, ledaze by ty odpovedi
byly opravdu dlouhe. Zkuste si ty pakety odchytit (tcpdump -w) a podivat
se na ne. Muzou to byt take odpovedi na dotazy se sfalsovanou adresou...

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
    Vegetables should not operate electronic equipment.
           Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/