Alcatel Speed Touch USB DSL Modem

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Pondělí Srpen 4 19:47:51 CEST 2003

On Fri, 1 Aug 2003 18:53:33 +0000 (UTC), Jan ' Kozo ' Vajda wrote:

: podla popisov by to technicky chodit malo, ale skor ako spravim hlupost
: a objednam to, tak sa chcem spytat na referencie :-{))

Ethernetova verzia (510i) je u mojho providera o rovnych
500 Sk drahsia a vie daleko viac. Co ide s tym USB sa da
urobit aj s 510i, ale naopak to neplati. Pokial to USB
nie je z nejakeho dovodu absolutnou podmienkou, tu nevidim
dovod extremne setrit.

Mam 510i v4 a mam ho vyskusany tak v rezime ako router,
ako aj s bridgingom a PPPoE klientom na Linuxe aj na Win XP.
Ma sice par bugov, ale ziadny z nich sa netyka vlastnej
konektivity (a tie bugy su vo funkciach, ktore na tom USB
vobec nie su).

Zdravi
--
                                    Stano