Promenne prostredi

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Srpen 5 16:35:50 CEST 2003

Dne út 5. srpna 2003 16:16 jste napsal(a):
> Zdravim,
> muze mi nekdo rici, kde se nastavuji promene prostredi?
>
> Jiri Petrlik

Záleží jak které některé spouštěcí skrypty prohlíží nějaké konfigurační
soubory a podle toho nastavují proměné.

V RH /etc/sysconfig/*, /etc/profile.d/* a /etc/bashrc, /etc/csh.cshrc a další
*.rc /etc/profile ........
Dále ve vašich domovských adresářích atd....

Takže záleží jaká proměnná a taktéž pro jakou distribuci.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |