Vytvoreni image Linux partition pod Windows

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 16:41:50 CEST 2003

> Norton Ghost funguje naprosto bez problémů, zkoušel jsem zálohovat
> partitions ext2/3/xfs.

Urcite jste chtel napsat MUJ Norton Ghost funguje naprosto bez
problemu na MEM systemu. Mam znameho, kteremu JEHO Norton Ghost naprosto
nehorazne zrusil JEHO ext3 partition (smal jsem se mu jeste dlouho :)

> U xfs neumí kompresi, takže výsledek je stejně velký jako originál.

Cili pravdepodobne vubec neumi XFS, coz je jedine dobre. Ja bych totiz
nenechal nejaky zavreny program hrabat v necem relativne dost slozitem
jako je XFS, zejmena kdyz mam duvod se domnivat, ze ta podpora XFS by tam
byla jen jako tresnicka, nikoliv jako neco, co by bylo pod ostrym dohledem
a testovanim.

-- Honza Houstek