VTIP: Nejkratsi linuxovy "vir"

ph na rook.cz ph na rook.cz
Úterý Srpen 5 17:12:38 CEST 2003

> Rad bych apeloval na to, abychom nenapodobovali sdelovaci prostredky a
> ruzne radobyodborniky, kteri slovo virus pouzivaji na vsechno, co muze
> zpusobit nejakou skodu, bez ohledu na to, zda se to samostatne mnozi
> (samotne mnozeni procesu se nepocita, aspon na platforme, kde lze
> namnozene procesy snadno vyhubit rebootem) a jakym zpusobem tak cini.
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

   Nedávno jsem zrovna tuhle věc posílal také do jedné konference a
shodou okolností jsem post nazval velmi podobně. Z prostého důvodu -
skoro každý, komu se dostal do rukou, ho spustil, chvíli nadával, pak se
zasmál a poslal ho několika dalším lidem. Čili se množí - i když ne
úplně samostatně, ale za využití jedné zajímavé lidské vlastnosti -
poměrně aktivně.
   Proto mi ten název přišel docela trefný - a rozhodně ne jen s
prvoplánovou myšlenkou "že ta věc škodí, tak je to virus".

--
                                                         | Pavel Kácha
                                                         |  ph na rook.cz
                                                         `-._,--.