nahrada za RAVantivirus

Kamil Juřík - AFX jurik na afx.cz
Úterý Srpen 5 20:38:26 CEST 2003

Dobrý den

k velké spokojenosti jsem taky používal RAV.
Teď jsem vyzkoušel produkt od Bitdefender a vypadá taky dobře. Po
prostudování má stajný výstup jak RAV.
Celý projek jsem zastřešil MailScannerem a Spamasassinem a komunikuje
mně to s Postfixem.

Odkazy:

www.mailscanner.info opravdu velmi dobrý nástroj na propojení antiviru
se spamem a pošťákem
www.bitdefender.com (Rumunsko) je to podobné jak RAV  60 % sleva z
přechodu z RAV :-))
www.spamassassin.org nástroj na spam, opravdu opět velmi dobrý na
zachytává spamů
http://razor.sourceforge.net/  plugins do Spamassasinu na spam
http://www.rhyolite.com/anti-spam/dcc/ plugins do Spamassasinu na spam

A přídavek - antivir pod GPL. Ještě jsem nezkoušel, ale vyzkouším. Na
foru u MailScanneru ho pochvalovali
http://clamav.sourceforge.net/
Ještě je za rozumné peníze Panda antivirus a Virusblaster
/www.virusbuster.hu/en

Jak jsem pochopil MailScanner si spouští externí skripty od antivirových
produktů a pomocí nich jim podstrkává už vyseparované soubory pro
kontrolu. Což znamená, že je neomezený na počet schránek a domén. :-) Má
i podporu ve webminu.
A když to rozjedete tak to stojí opravdu za to.
Nevím nevím, AVG jsem nezkoušel, ale stále se mně zdá, že je v beta
verzi. A cena?

Přeji hezký večer
Kamil Juřík