Samba a WinXP

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 20:58:40 CEST 2003

On Tue, 5 Aug 2003, Kamil Juřík - AFX wrote:

> Dobrý večer, doporučil bych Vám koupit si knížku a je opravdu dobrá
>
> Samba Linux jako server v sítích Windows
> http://www.vltava.cz/Store/GoodsDetail.asp?c=RobertEcksteinDavidCollier&sCGoodsID=SE00061836

Pokud je to ta, co si myslim, tak sice neni spatna, ale je psana pro Sambu
2.0.x s tim, ze tam na posledni chvili zaradili nejake informace o rade
2.2. Ted uz tu je 3.0, ktera prechazi do faze RC. A verte, ze duvodu, proc
prejit na novou sambu, je s nastupem Win 2000/XP/2003 cim dal vice.

Ja porad prezivam na 2.2.8a, zatim to docela jde, ale uz jsem resil
spoustu problemu, o kterych jsem si myslel, ze je s touto sambou zvladnou
nepujdou. Nakonec se to vzdy nejakym spojenym usilim na strane serveru a
klienta vyresilo, ne vzdy idealne, ale alespon uspokojive. Nicmene na radu
3 se vylozene tesim.

Takze bych ted neinvestoval do zastarale knihy a radeji si nejprve precetl
dokumentaci na www.samba.org, IMHO je docela povedena.

-- Honza Houstek