Samba a WinXP

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 22:12:13 CEST 2003

> 1) Chce to co nejnovejsi verzi samby.
> 2) U samby je jeden REG soubor, co je ho potreba naimportovat na WinXP
>    (neco jako SignOrSeal).

1) to same uz tu asi dva lide radili
2) prectete si nejdriv ostatni prispevky ve vlakne
3) SignOrSeal s popisovanym problemem nejspise nesouvisi, soude podle
   toho, co pisatel popisoval a taky podle toho, ze nema encrypt passwords
   = yes v smb.conf
4) nic ve zlem :)

-- Honza Houstek