Samba a WinXP

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Srpen 5 22:15:54 CEST 2003

> No zas tak zastarala neni. Rekl bych ze tak 80% toho co v te knize je
> plati uplne stejne i pro sambu 3.0. Ve spouste pripadu bude mozne prejit
> z 2.2 na 3.0 bez zmeny konfiguraku.
>
> Nicmene 3.0 ma rozhodne spoustu dobrych vlastnosti, ktere stoji za to
> vyuzit.

To sice ano, ale kdyz uz budu investovat do knihy o sambe a budu pritom
spravovat sambu 3.x, tak bych velmi ocenil, aby se o tech zminenych
"dobrych vlastnostech" v te knize psalo :)

Nicmene nekomu vyhovuje kniha, nekomu HOWTO ci podobna dokumentace. Jen
jsem upozornoval na to, ze ta kniha je zastarala, uznavam ale, ze spoustu
hodnotnych a dosud platnych informaci se v ni najit da.

-- Honza Houstek